maanantai 18. huhtikuuta 2011

Matkailuja??

Heissan!
Kuulitteko jo??? Benny on Hawaiilla!! Hän tulee Panfuun keskiviikkona! Muistattekos muuten, kun Tare ja Sam lähtivät matkoille? Heidän lentonsa myöhästyivät hiukan ja postikortitkin hukkuivat, mutta he ovat palanneet uutisien kera! Eiköhän anneta heidän kertoa vähän lomastaan. Tare, aloita sä.
Heissulivei! Olen nyt siis palannut ja nyt kerron suuuresta seikkailusta. No, olin siis perheeni luona Japanissa. Kun olin ollut jo pari kuukauden tajusin, että nyt pitäisi lähteä (minun piti olla lomalla kuukauden, niinkuin Saminkin), mutta Japaniin iski tsunami!! Se oli kamalaa, mutta onneksi perheeni ei kadonnut. Kuulin, että Panfussa lahjoiteltaisiin rahaa japanilaisille lapsille ja olin siitä tosi otettu, että ihmisiä autetaan! Onneksi olimme niinä päivinä vuorilla, joten minulle ei sattunut mitään. Mutta yhtenä iltana näin jonkun sinisen pingviinin tulevan minua kohti.. Se oli Sam! Hän kertoi, että oli huolissaan minusta ja tuli katsomaan, minkä vointinen olen. Mutta eihän minulle käynyt mitään! Miettikää, Sam oli Etelänavalta asti tullut katsomaan minua! Olimme vielä Japanissa vähän aikaa ja tulimme pois ja tässä sitä ollaan! Kiva tarina.. Entä Sam, onko sinulla tarinaa? Nooo, eipä oikeastaan.. Mutta siellä Etelänavalla oli kyllä kivaa! Uskon. Entäs Pöllö?? Moi, hei minäkin oon täällä!! Olen kuullut Panfun sirkuksesta! Ja päsiäisestä. Molly, blogisi maskottihan on Benny!Soitetaan Bannylle! Okei. Haloo?? Onko siellä luurin päässä kukaan?? (puhuu puhelimessa.) On on, Molly täällä! Onkos siellä Hawaiilla kiwaa?? Ja tuletko pian?? Juujuu.. On kiwaa ja tulen keskiviikkona, eli ylihuomenna! No, kiva nähdään silloin! Kuulemisiin! Rouskuttamisiin! Noniin.. Eiköhän kaikki ole nyt selvää..?? Menemme tästä Panfuun heipsistähei!
Tassutellen: Koko poppoo!

1 kommentti: