lauantai 1. lokakuuta 2011

Vihdoinkin sain ne!

Kotilotervehdys!
Nyt olen kuulkaas ihan itsinä! Sain edellispäivänä kolme ikiomaa kotiloa!! Sain ne kaveriltani, joka toi ne kouluun. Arvatkaats oliko kiva kokoajan valvoa niitä tunnilla. Onneksi muut eivät huomanneet mitään, paitsi, että kerroin aika monelle...Tiedän, ettei opettaja olisi suuttunut, päinvastoin! Mutta en halunnut ottaa riskiä. Miettikääs nyt: jos opettaja olisi saanut tietää, että minulla on kolme kotiloa koulussa, hän olisi varmasti pyytänyt niitä kaikkien kosketeltaviksi! Ja mun luokan tuntien, siitä ei olisi seurannut mitään hyvää :/ . Mutta nyt ne ovat turvallisesti omassa terraariossaan :) ...Itseasiassa minulla oli neljä kotiloa, mutta annoin yhden Maggylle :) . Mulla on niille jo nimetkin valmiina ja aion kastaa ne tänään! Mutta ei kai muuta..Lisään vielä pari kuvaa ja sitten...


Sammalta (ei liity tekstiin mitenkään otin vain kuvan siitä pihalta, koska se oli niin kaunis :) )
Ryhmäkuva
Terraario


Heippa!

Kotilohullutuksin: Molly
 P.S. Sori, kuvat ovat otettu hieman hullusta kuvakulmasta :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti