maanantai 30. syyskuuta 2013

Muisteluja Panfu-ajoilta :´)

Moikka kaikki pandaset piiiitkästä aikaa! Uskon, ettei kovinkaan moni tätä tekstiä lue, mutta yhtenä päivänä mieleeni juolahti, että voisin tulla muistelemaan niitä hetkiä, jolloin olin vielä ahkera panfuilija. Ajattelin jakaa muutamia kuvia, hetkiä kanssanne ja palata siihen mistä tämä kaikki alkoi kolme vuotta sitten : ) Panfu oli nimittäin tosi iso osa mun elämääni tuolloin ja edelleen muistelen vähän haikeanakin niitä kaikenkirjavia hetkiä, joita olen saanut teidän kaikkien kanssa panfussa kokea! En ollut koskaan mitenkään kovin suosittu, mutta sain ihan oikeita kavereitakin, toivottavasti joku teistä vielä muistaa mut : 3 Sen jälkeen, kun tulin panfuun se alkoi pikkuhiljaa muuttua huonommaksi; tehtiin paljon uudistuksia sun muita, mutta se ensimmäinen vuosi panfussa oli kyllä todella muistorikas vuosi. Mulla on oikeassa elämässä sattunut tosi paljon kaikkea, josta en kuitenkaan tänne halua avautua. Mulla on myös nykyään ihan toinen blogi, mutta se jääköön teidän ihmeteltäväksenne : D
Muistatteko vielä? : )














 Kuvat saattaa olla oudossa järjestyksessä, enkä löytänyt mistään esim. kaisun ja mun hirvenpääsekoilua, mutta lisää kuvia voitte katsoa tuolta sivulta. Nykyään käyn panfussa todella harvoin, ennen kävin päivittäin. Jos näätte mut joskus tulkaa moikkailemaan vain! Mutta, ehkä nyt on kuitenkin aika lopetella, tässä on mennyt jo ihan liian kauan, kun kuvien lataus kesti tolkuttomasti : / Mutta toivotan kaikille panfukavereilleni oikein mukavaa loppuelämää ja muuta : D Toivottavasti nähdään joskus täällä oikeassa elämässäkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti