sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Minun Pandani.



 Moikkelis!
Tällä kertaa ajattelin kertoa vähän itsestäni...En halua olla sitten törkeä ja julkaisen mielelläni kuvia ja tietoja teistäkin!Nämä tiedot liittyvät Pandaani!

Pandanimeni:Molly3
Lempivärini:limeänvihreä
Lempikappaleeni:No limit ja Fireworks by:Eva
Lempipaikkani Panfussa:KAIKKI!
Lempiruokani:KAIKKI HYVÄ!
Kuinka monta ystävää minulla on nyt:
Luonteeni:taiteellinen, ystävällinen, huumorintajuinen!

Olen siis Molly3 ja olen tehnyt kaikki tehtävät ja olen apupanda joten tulkaa ihmeessä kyselemään!!!Olen Panfussa aika monessa paikassa "töissä".Sellainen minä siis olen...Olen Panfussa yleensä aika värikäs ja kun en ole virallinen kultis niin yleensä käytän uimapukua, tanssiasua, sinisiä hiuksia tai merirosvopäähinettä ja minut tavoittaa melkein aina bollywoodysta!Tässä on kuvia itsestäni:Ensimmäisissä kuvissa olen tavallisissa kuteissani!

 Tässä istuin jäätelöbaarin puun päällä!
 Tässä kuvassa istuin satamassa yhden talon ikkunaluukun päällä!
 Tässä istun satamassa olevan talon katolla!
Nautin kylmästä kylvystä!
 Tässä istuin Palmun päällä

 Tässä kuvassa taas istuin uimarenkaan päällä!

 Jalkani oli poikki!!!!OUZZZZZ!

 Tässä tähystelin jätskibaarin kyltin päältä!
 Aurinko lämmitti jalkojani mukavasti!
 Soitin Bonezille pilarin!
 Kannustin autokisoissa!

 Huusin ohjeita!
 Ja VOITIN KISAN!
 Tähystelin linnan tornista!
 Ja laskin liukumäkeä tornien päältä!
 Odottelin että joku hevonen tulisi kyytsäämään minut kotiin...
 Ja korjasin puumajani kattoa!
 Avasin KIELLETYN LUUKUN oven!
 Ja vahdin Bollyani!
 Katselin aurinkoa Panfun Pääkallovuorelta!
 Lämmittelin itseäni nuotion äärellä!
 Istuin koulun luokkahuoneen kattolampun päällä!
 Seilasin seitsemällä merellä merirosvolaivan kanssa!
 Istuin seitin päällä!

 Huutelin pusikossa!
Nojasin hautakiveen! 


P.S.Lähettäkää ihmeessä tietoja ja kuvia itsestänne!Ja sanokaa jos olen teistä törkeä kun laitoin näin paljon kuvia itsestäni!!!Halusasin julkaista kuvia teistääkin!!!Ja syy miksi laitoin näin monta kuvaa on:Kuvien ottaminen on TOSI KIVAA!

2 kommenttia:

  1. Moi.Oon kymmenen vuotias tyttö, joka tykkää eläimistä, varsinkin kissoista, ja hamsuista.♥En keksi muuta, moikka...x)) XD

    VastaaPoista
  2. Moi Molly taas! Musta sä tiedätkin aikas paljon, kun ollaan oikeestikin kavereita..no ehkä sä et tiiä mun lempiväriä, no ehkä se on oranssi, vihree, punainen tai tai pinkki! Sä kyllä tiiät et oon kakstoista! Arvaa mitä blogiini tuli toinen osa Kirje Maggylle tarinasta..tänään! Lue ihmeessä! Odotan kommenttia..miltä kuulosti?

    VastaaPoista