lauantai 31. joulukuuta 2011

Happy New Year 2012!!

Jee!!...Siis moi :D
Vuoden viimeinen päivä on tänään! Tästä starttaa vuosi 2012 ja uudet kujeet :). 

Miten teidän jouluaattonne ja joulupäivänne sujuivat? Meillä meni loistavasti. Olin sukulaisteni tykönä viettämässä joulua. Minä ja serkkuni jaoimme lahjat, jotka oli laitettu kuusen alle. En nyt halua kehuskella, mutta totuudenmukaisesti voin ilmaista, että lahjoja oli huikea läjä! Minä sain lahjaksi mm. söpön tonttukoristeen jouluhyllyyni, uuden päiväkirjan, hiirimaton ja piparin :). Minä ja serkkuni pelasimme lähes koko sen ajan, mitä siellä olin lautapelejä...

Panfussa oli eilen Kultapanda-päivä. Voitteko kuvitella, että mä melkein unohdin koko vuoden viimeisen Kultis-päivän?! Onneksi muistin sen kuitenkin tarpeeksi ajoissa :) Pääsin ekaa kertaa hyppäämään laskuvarjolla. Tässä pari kuvaa...



Talveen varautunut panda :)

Joulukoristeita
 Mieleeni juolahti yhtenä päivänä kisaidea. Blogissani on hyvin vähän kisoja, mutta nyt tulee... Vuoden lähes ensimmäinen, mutta ainakin viimeinen-kisa siis tässä blogissa!

Vuoden lähes ensimmäinen, mutta ainakin viimeinen-kisa
Kysymys kuuluu: Mikä tämä Panfun uima-altaan vieressä sijaitseva kapistus on? Kilpailu päättyy 7.1.2012. Eli teillä on noin viikko aikaa miettiä, mikä se on.
Kaikkien vastanneiden kesken, minä arvon kotikonstein (eli paperilaput ja hattu-systeemillä) voittajan! Voittaja saa palkinnoksi kunniamerkkikuvan, jonka teen itse. Ja eikun keikun osallistumaan!

Nyt toivotan teille räiskyvää, rauhallista, hauskaa, ihanaa, onnellista, mullistavaa ja ennen kaikkea HYÄ UUTTA VUOTTA 2012 KAIKILLE MAAILMAN KANSALAISILLE!! Ja, koska Uusi Vuosi tulee, bloginikin uudistuu...

Saa kopsata :)

Nähdään ensivuonna!

Uuden Vuoden uudistuvin uutuuttaan uudistuvin uuttakin uudemmin tassuin: Molly
P.S. Jouluaaton kalenterilahja eli 23 ja 24 luukut ja muut pois jääneet avaamattomat luukkujen lahjat voi tänään hakea tutusta paikasta... 

1 kommentti: