torstai 1. joulukuuta 2011

Hyvää joulukuun alkua!

Moiii!
Huih! En olekkaan postannut viikkoon?! Ja tänään on joulukuun eka päivä?! Ja joulukalenterit avattu?! Olen ihan pihalla maailman menosta ja merkeistä :D Panfun joulukalenterikin on avattu ja sieltä tulee...Hahaa, en kerrokkaan! Se jää mysteeriksi, jos ette itse selvitä sitä ;) Mä olen koristellut puumajaani vähän joulukuntoon ja lopputulos:
Aaaaa! Meillä on huomenna koulussa salipandy-turnaus! Jihaa! Ja olen osallistunut. Voitetaankohan me :) Toivotaan parasta!!

Mulla ei ole yhtään joulufiilistä :( Näyttäis, että olis marraskuun puoliväli, sillä maa on märkä ja musta...Mutta sitten, kun lumi laskeutuu, bloginikin muuttuu :)

Toivovin tassuin: Molly
P.S. Lisää maskoteista ensikerralla
P.P.S. Sorry tällainen minipostaus :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti