maanantai 21. marraskuuta 2011

Maskottiasiaa

Heipsistähoi pandat!
Nyt ensinnäkin vähän haikeita asioita. Blogiini tulee uusia maskotteja ja vanhoja siis lähtee..On aika hyvästellä Tare ja Sam... Moi kaikki pandat, piitkästä aikaa! On surullista lähteä, mutta kaikki päättyy ajallaan...Niinkuin myös meidän taipaleemme tässä blogissa. Oli ilo olla tämän blogin maskotti. Toivotan kaikille oikein hyvää jatkoa! Ja kukaties, saatamme palata ;). Kiitos Molly, kiitos pandat ja kaikki tähän blogiin joskus eksyneille ja meitä seuranneille..Tuhannesti kiitoksia sydämen pohjasta!
 Kiitos Tare, olet ollut ihana maskotti! Ja nyt Sam...Hei pandat! Aivan niin..On surullista lähteä, mutta jos jatkaisimme se ei enää tuntuisi aidolta. Nykyään joutuu kirjoittamaan niinkuin pakosti. Eli se on niinkuin tekemällä tehtyä...Meidän on parasta lähteä, mutta minä ja Tare ollaan tutustuttu niin hyvin, että ollaan jo parhaita kavereita eikä aiota erota! Me saatamme joskus kyläillä vielä täällä ja ehkä joskus jäädä pysyvästikin, me emme kuitenkaan vielä lupaa mitään...Kiitos kaikille blogin seuraajille, Mollylle, pandoille ja kaikille...Kiitos!

Kiitos Sam ja Tare ja hyvästi! Nähkäämme silloin, kun sen aika on. Hei, hei sitten pandat!

Sinne lähtivät :( Nyyh, sniif..Mutta nyt on aika esitellä uudet blogini maskotit! Eli, käkikello ja kala! Tervetuloa! Heips kaikki pandat! Minä olen käkikello ja kirjoitan vihreällä värillä! Kiitos käkikello. Ja sitten kala. Moi pandat! Minä olen kala ja kirjoitan tänne keltaisella. Kiitos teille. Lisätietoa heistä tulee näinä päivinä. Nyt minun pitää kuitenkin mennä, joten...

Tassutellen: Molly, Tare, Sam, Käkikello ja Kala 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti