sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Panfun talviperinteet jatkuvat tänäkin vuonna!

Moiiii kaikki pandaset!
Olen ihan täpinöissäni!! Luin äsken Panfun blogista, että talviperinteet jatkuvat tänäkin vuonna...Iglu tulee pian Panfuun! Ihanaa! Mutta uima-allas ei ole vielä jäätynyt, joten meidän täytynee vain odottaa, että Pakkaspanda tulee ja laskee lämpötilaa ;) Muistatteko, kun iglussa pidettiin valmistujaisbileet ja sen jälkeen iglusta tulikin takkajoulukalenteri? Mä muistan! Voi niitä aikoja :´´) Miettikääs, jos me voidaan tänäkin vuonna keriä sitä sööttiä lammasta ja auttaa Mannya iglun rakentamisessa!

Aloitetaanpas rakentaminen!


Katso yläpuolella olevaa kuvaa ja sitten tätä kuvaa...Jotain samaa?
Hetuli ja minä juhlimassa :)
Iglubileet!

Mites teidän isänpäivät ovat menneet? Meillä tosi hyvin! Tänävuonna taisi tulla paras kortti. Lahjaksi annoin vitsikirjan. Teen vielä yhden käsityön isälleni. Olisin jo tehnyt, mutta en ehtinyt hankkia
tarvikkeita :( Me ollaan tänään laitettu pihaa talvikuntoon. Ja mua laiskotuttaa =.=
Oletteko innostuneet käsitöistä? Mä rakastan niitä! Oon tehnyt paljon isoäidinneliöitä mun koulutyöhön ja kohta ajattelin opetella pitsien tekoa...Mulla on myös yksi salainen projekti, (taas) josta voisin laitella kuvia tänne blogiin sitten jos ja kun se valmistuu...

Talvitassuin: Molly

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti