torstai 10. marraskuuta 2011

Kipeänä ja hassuttelua

Terppa Pandat!
Mites luistaa? Minulla aika hyvin, ei ole menneet ainakaan ruosteeseen :D. Tajuatteko? No, minä olin eilen luistelemassa (luokan kanssa siis). Ja arvatkaas mitä? Luistimeni, joita käytän nyt ekaa kertaa olivatkin minulle hitusen liian isot ja minulla ei ollut luistimen alla villasukkia, joten jalkani vaappuivat luistinten sisältä puolelta toiselle :(! No, kuitenkin oli kivaa.

Ihmettelette varmaan miten voin kirjoittaa tähän aikaan. No, olen kipeä, koska minulla oli eilen vähän liian ohuet vaatteet ja meidän piti kävellä jäähallille siinä kylmyydessä :(. Olen siis yksinkertaisesti vain kipeä.

Panfun vaatevalikoimiin on tälläkertaa tullut lempi Disney-elokuvani roolihahmot! Eli Liisa ja Hullu Hatuntekijä! Ihania asuja! Oletteko kokeilleet mitä tapahtuu, kun puraisette muffinssia asu päällänne? Jos ette niin nyt koklaamaan :)! Noin tunti sitten, kun nukuin aapupäiväunia, (nukun aina kipeänä) muistelin millainen Panfu oli silloin, kun aloitin sen...*huokaus*...Mielestäni panfu on muuttunut paljon. Ja etten sanoisikin hieman tylsemmäksi...Mutta juups
Pikku-Liisa :)

Mitä mieltä olette teksteistäni? tai ylipäätään blogistani? Onko se muuttunut teidän mielestänne paremmaksi, huonommaksi vai onko pysynyt saman tasoisena? Tai jotain muuta, mitä? Kirjoittakaa kommia, jos en saa laitettua kyselyä. Miten kyselyn nykyään pitäisi laittaa, sillä en saa laitettua sitä, koska se herjaa, että laita oikea päivämäärä, vaikka laitan siihen ihan ihkaoikean päiviksen :o! Mutta minäpä tästä lähden litomaan..Eikunsiis bloggailemaan.....Anteeksi siis huokailemaan! Eikun..No antaapi olla :D! Kuitenkin:

Hullutellen: kipeä Molly

1 kommentti:

  1. Sun blogi on HYVÄ, IHANA :D Koko ajan tulee kehitystä.... (:

    Koitaz parantua :D

    VastaaPoista