lauantai 20. marraskuuta 2010

ASIAA!

Moi kaikki!
Huomenta ja hyvää lauantaita!Olen kuullut monenmoisia juttuja tänään!Luin Panfun blogista, että HUOMENNA ON IGLUN AVAJAISET!!!Jos olette lukeneet tekstini "Katoava iglu?ja Ulkomaalaista muotia!Tokyo Mew Mew" tiedätte miltä iglu näyttää!Mutta avajaiset ovat huomenna!Toivottavasti Ella, Max ja Kamaria tulevat avajaisiin, sillä en ole nähnyt heitä KOSKAAN!Haluan nähdä heidät!!!He liikkuvat aina siellä missä minä olen juuri sinä päivänä käynyt eli samassa paikassa AINA erriaikaan!!!!!!Epistä...Mutta luin Panfun blogista myös, että viime vuoden iglun rakensi Carl Caruso!PSSSTTTT:Sitä tietoa tarvitaan jossain Panfun tehtävässä!Sitten Vähän uusista videoista jotka laitoin videopalkkiin!!!Eli ne ovat videoita yhdestä Nintendon YOSHI PELISTÄ!Ekassa videossa on hyvin taitavan pelaajan pelaama tehtävä!En ymmärrä miksi aina kaikissa pelivideoissa pitää mennä noin nopeasti!?!Siitä ekan videon kentästä ei oikeen saa selvää, koska pelaaja etenee niin nopeasti!Seuraavassa videossa on Yoshis Story pelin tunnusmusiikki...Yoshit näyttävät söpöiltä, mutta ne myös kuulostavat söpöiltä!!!Kolmannessa videossa kerrotaan Yoshis Story pelin alku eli Yoshit elävät rauhallista elämää rauhaisalla saarella, kunnes jotain outoa tapahtuu...Uudet Yoshit syntyvät ja ihmettelevät mitä tapahtuu?He valvoivat päivät ja yöt, kunnes tajusivat, että Onnenpuu on varastettu!Niin alkaa Yoshien seikkailu!Ja neljännessä videossa taas joku pelaaja, joka yrittää mennä mahdollisimman nopeasti...Minulla on myös tuo sama peli ja sama pelikonsoli!Tämä peli ei sovi ihan aloittelijoille, sillä peli on nopea ja engannin kielinen!!!Pelikonsolin nimi on Nintendo64 ja niitä voit ostaa AINOASTAAN Huuto.netistä!!!Tai ehkä jostain kirpparilta, jos hyvä tuuri käy.:)Noh...Eipä tässä mitään muuta oikein ollut.Kirjoittelen ehkä iltasella, mutta siihen asti:Panfuilemisiin!!!;)
Olen korkealla ilmassa!
Minä hymyilen...
Olen taas ilmassa...



Minulla on Haukan Katse!

MOI MOI!

Lentopussasin ja silmäni katosivat, kuin tuhka tuuleen!!!
Minä prinsessana!
P.S.Haluatteko, että teen tekstin, missä opetetaan miten voit kiipeillä Panfun AINAKIN 10 paikassa!?Osaan kiipeillä niissä kaikissa...Tässä on muuten muutamia kuvia LPSO:linesta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti