torstai 25. marraskuuta 2010

Joulukalenteri on valmis!

Moi kaikki ja hyvää talvea!

Moi!Arvatkaapa mitä?Joulukalenteri on valmis!Saatan kyllä muutella sitä vähän ennen ensiviikkoa!Pahoittelen, että tämä teksti jää lyhyeksi.Muuten...Tasokone toimii tänään!Tassutelkaapa äkkiä luolaan ja nostakaa tasonne pilviin!XDEnnen kuvien laittamista haluaisin kysyä miten pystyy kirjautumaan G-Mailiin?Se on jotenkin hankalaa.Mutta nyt kuviin tässä kuva joulukalenterista ja tasokoneluolasta!











No moikka sitten!

Tassuttain:Molly ja Violet!

5 kommenttia:

  1. SÄ SIT MATKIT MAGGYA YLÄKUVASSA!!!!!
    JA MOLLYN BLOGI LUKEE SAMAL TAVALLA PISTEYTETYSTI KUIN MAGGYN BLOGIKIN?!
    ymmärrän ettei muualla oo lunta mut miks et vaikka tehnyt lunta..??????
    XDXDXD

    VastaaPoista
  2. Älä viitti huutaa Molly3: lle.Tä on mukava kamu, ja en haluu et tuut huutaa tänne tollasen takii.;(Tossa ylä-kuvassa on ollu isoo työ kuuless.Arvelen ainakin.Vai, molly?

    VastaaPoista
  3. Ja Annmary muuten...Mähän sanoin bussissakin, että yritin tehdä siitä mahdollisimman erilaisen ja on Maggykin matkinut mua mut en mä siitä noin vihanen oo.:(

    VastaaPoista
  4. Ja Annmary:Mä olisin vaan ilonen jos joku matkis mun juttui.Enkä mä halua olla riidoissa kenenkään kaa koska sä ja kaikki muutkin kuten:Jenny2000, Maggy, hetulii ja kaikki muut on niin kivoi niin miks mun ja sun pitäis riidellä?Kun mehän nähään joka päivä bussissakin ja meill on ollu niin kivaa koulussa.:(:(:(:(

    VastaaPoista