sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Neljäs tekstini tänään+kuvia Club Penguin:esta!

Iltaa lukijat!
Moi TAAS!!!Tämä on jo NELJÄS tekstini tänään!!!Taidan olla YLIAKTIIVINEN bloggari!!!!!!!!!!!!!Mutta nyt asiaan!!!Eli napsin äsken Club Penguin:esta kuvia ja tässä olisi!:Ekassa kuvassa on pelaajakorttini...Yleensä näytän tältä!


Sitten "työpaikkoihin"!Seuraavissa paikoissa olen "Töissä!


















Tässä salaisen "EPF":fän päämaja!Taitaa olla matkittu FBI:ISTA!!!









Tässä on yksi EPF:fän SALAISISTA SALA PAIKOISTA!!!








Tässä on EPF:fän KAIKISTA TYLSIN PAIKKA!!!








NAMI!!!Popparia!!!








Tässä olen EPF:fän "tuubissa", josta pääsee salaisiin paikkoihin!!!JEIIIIIII









Olen myös "roskienkäsittely paikalla" töissä"Siellä lajitellaan roskia!











Tässä etsiskelin tietokoneeltani mistä löytyisi paras kala-apaja!NO EN!!!Vaan katselin jotain ihmeellistä hökötystä!XD







Olen töissä myös kaivoksella ja "kastelujärjestelmällä"!!!








Tule käymään pizzeriaan niin tarjoilen sinulle tonnikalapizzaa!







 Opiskelen Card-Jitsua ja minulla on oranssi vyö!











Teatterissa on kiva käydä!














GO GREEN!!!









Siin'ä oli tämäniltainen postaukseni!Hyvää yötä!:0
       

2 kommenttia:

  1. Mulla on kaikki vyöt.Oootaappaas ..Mikä himputti oli mun nime.Joku jennyliini tai jenny2000..?Emt.

    VastaaPoista
  2. WOUUUUU!!!!!!!!!!!KAIKKI VYÖT!!!!??????Kiva!Toivottavasti nähään joskus C P:ssä!Mun nimi on Pinkkulove!

    VastaaPoista