lauantai 13. marraskuuta 2010

Eipä ihmeellistä...

MOI!

Äääääähhh.....Onpa tylsää.....Eilen oli Kultispäivä ja muutenkin jotenkin OUTO PÄIVÄ!En tainnut tuntea mun kavereita!???Oon vähän kipeä mut tänään mä sain Tavarakoneesta VIHDOINKIN sen "sienihnkarin"!!!Se oli ihan nätti...Muuten...Haluaisin kysyä teiltä lukijoilta pari jutskaa!Èlikkä...1.Haluatteko lisää kopsattavaa?2.Poistanko vai jätänkö nuo eläinjutut tuonne sivuun!??3.Haluatteko että teen uuden yläkuvan pian vai aikojen päästä?Siinä oli kysymysiä teille!Ja jos haluatte osallistua kilpailuuni niin pitäkääpä kiirettä!!!Ja tässä vielä pari liikkuvaa kuvaa JOITA EI SAA KOPIOIDA!!!!!!!!Moikka!

4 kommenttia:

  1. Etkö sä enää halua olla mun kaveri.;( Et vastaa kommentteihin.;(

    VastaaPoista
  2. No ne neuvot miten saa blogiin lukioita?No suosittelisin sulle talveen liittyvää ylä kuvaa.Voit tilata multa.Sit joku ulko asua mikä on kans talveen liittuvä.No kans blogin saa sillee et laittaa sen osoitteen panfun kommentteihin, siis uudempaa tekstiin, esim tämä http://mollynblogi.blogspot.com on sun blogin osoite.Silloin kun kopiot ton tekstin sun PITÄÄ olla etusivullasi.Jos laittaisit tästä vaa kun kommataa nii sun tämä teksti tulis sinne.!Moikka ja kiitos kehuista, ei sun tarttee enempää laittaa niitä mun takii mut otitko noi mistä?

    VastaaPoista
  3. Kiitti tosi paljon!!!Enkö oo vastannu kommentteihin?Anteeksi en oo tarkottanut.Ja haluun olla eelleenkin sun kaverisi!Kavereita ei voi olla koskaan liikaa!;)

    VastaaPoista
  4. Öööööööö?Tuota kun kysyit"Otitko noi mistä" niin mitä sä sillä tarkotit?;)

    VastaaPoista