sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Panfuilua ja elokuvia

Heipparallaa Pandat!
Molly täällä taas :) . Panfun sporttifestarit ovat päättyneet. Harmi :( . Ja tänään on sunnuntai!! Bläähf..Kävin tänään aamupäivällä sienimetsässä ja mä löysin mustikoita, mutta ne on vähentyneet, sillä nyt alkaa jo olla syksy. Niitä oli kuitenkin yllättävän paljon ja ne maistuvat tosi mälsältä :( . Onhan sentään syksy..Mutta ei hätiä mitiä! Sillä kohta on talvi ja pääsee laskemaan pulkkamäkeä :D !
   Katsoin eilen illalla elokuvan Paluu tulevaisuuteen osa 3. Se on ihan sikahyvä leffasarja!! Suosittelen kaikille! Jännittäviä kohtia, aikamatkustusta (siis aikamatkustuksesta tämä elokuva kertoo) ja ripaus romantiikkaa ;) . Odotin kolmososaa KOKO viikon! Ja perjantaiaamuna koulun pihalla laskin, että noniin, enää 36 tuntia niin se alkaa xD ! Ja nyt se on sitten nähty. Mutta eikös siitä ole neljäskin osa? Mä olen nähnyt trailerin netissä!! Mutta mä katsoin meidän TV:n guidesta, että tuleeko tasan viikon päästä Paluu tulevaisuuteen osa 4. No, ei näkynyt!! Mä luovutan kohta..
   No, tänä aamuna katsoin elokuvan Jali ja suklaatehdas. Ihan hullunkurista meininkiä! Suosittelen sitäkin. No, ei kai mulla muuta..Postailemisiin!!

Tassutellen:Molly

1 kommentti: