lauantai 27. elokuuta 2011

Blog I Like Award ja muuta!

Moikkelista!
Arvatkaas mitä?? Noras ja Tiias olivat minulle taas ihan äärimmäisen kilttejä! He antoivat minulle Blog Liken!! Olen heille äärettömän kiitollinen! Ennen kuin minä jatkan Blog Likesin jakelua muille niin haluan kysyä pari kysymystä.. Kuka tämän jutun aloitti? Musta vähän tuntuu, että se oli Tille.. Olenko oikeassa?? No, kuka tahansa se oli hän on kyllä tosi fiksu, kun keksi tuon ;)! Ja MIKSI tällaista tehdään?? No, joo.. Olen tosi utelias, mutta haluan tietää >:D! No, eikun jakelemaan. Tässä kuitenkin ensin tämän jutun säännöt: 

Otin kuvan Norasin blogista.

Hmm.. Annan Blog I like Awardsin ensinnäkin Maggylle. Hänellä on ihana blogi ja tosi kekseliäs! Maggy on myös Kuukauden Bloggari. 

Sitten annan myös Torelle ja SailorSaturnille! Heillä on blogissaan paljon asiaa Panfusta ja hauskoja Paparazzi-kuvia. 


Kiitos Tiias ja Noras!!:)
Kolmas, jolle annan oooon.... Tiias ja Noras! Jälleen kerran! Halusin antaa heille, koska pidän heidän blogistaan ja vaikka he ovatkin saaneet jo Blog I Like Awardin, niin haluan antaa sen heille toistamiseen!:)

Ja sitten vastaan kolmeen kysymykseen:
  1. Kuinka aloitit blogaamisen?   Vastaus: Aloitin bloggaamisen, koska Maggy kertoi minulle yhtenä päivänä blogeista ja minusta se kuulosti jänskältä, joten ensin liityin Panfuun ja siteen perustin blogin.
  2. Pidän eniten bloggaamisessa siitä, että saan raportoida teille elämästäni ja Panfusta ja lukea teidän muiden ihania blogejanne :D!
  3. Haluaisin muuttaa blogissani ulkoasua :S...
Siinä teille ne vastaukset. Ensi kerran tekstissä tulee PALJON kuvia! Ja kerron myös mitä tapahtui eilen ;)).. No siihen asti...
Tassutellen:Molly

1 kommentti: