maanantai 22. elokuuta 2011

Hellööyh ;)!
Sori, kun en ole vähään aikaan postaillut. Mulla onkin teille oikea läjä uutisia!! No, ensinnäkin, tää on ihan TÄYTTÄ faktaa! Eli, yhtenä ihan tavallisena koulupäivänä alkoi sataa. Satoi paljon ja pitkään ja aika kovaa (olen kyllä nähnyt kovempaakin..). Oli satanut varmaan jo tunnin tai pari, kun kaikki alkoivat kiljua ja tuijottivat ikkunasta ulos. En tajunnut mitä tapahtuu, joten laitoin äkkiä oven kiinni meidän luokastamme ja vaihdoin yhden meidänluokkalaisen ja mun pulpetit <, koska yhtenä päivänä etsin sellaista pulpettia luokastamme, jonka olin merkinnyt, koska se on sellainen pulpetti, joka oli mulla nelosluokalta asti ja olen nyt sitten sen peri kertaa aina salaa sen vaihtanut, >:D koska halusin pitää sen pulpetin mahdollisimman pitkään, tajusittekos?? No, siis, kun olin operaation tehnyt, halusin tietty tietää, mitä tapahtuu, joten ryntäsin ikkunan ääreen. Ette kuulkaa usko, mitä näin. No, meidänm koulun edessä on sellainen pyöräparkkipaikka, johon voi laittaa polkupyöränsä ja siinä kohdassa on syvennys tai siis syvä kuoppa. No, on selvää, että vesi pyrkii sinne, joten pyörät olivat puoliksi veden pinnalla!! Jotkut menivät pelastamaan pyöriään ja yhden meidänluokkalaisen yläreisikin kastui, kun meni sinne kahlaamaa Owo! Jotkut taas sanoi, että uimahalli on tehnyt uima-altaan! Siis ihan hullua. Eikä se vielä lopu! Kun pyöräilin kaatosateessa kotiin niin näin katukaivon, joka suorastaan pulppusi vettä ja jotkut autotkin jumittuivat tielle veden keskelle ja jos olisin poikennut vähäksikin aikaa autotielle, niin olisin luultavasti kaatunut kovan  virtauksen takia!
No, sitten vähän lisää koulusta. Tänään en päässyt kouluun, koska olen kipeä. Popsin koko viikonlopun lääkkeitä. Möyh =.=". En taida päästä kouluun vielä huomennakaan.. 
Olin muuten taas hetulin luona. Tulin sieltä eilen. Me pelattiin hirveästi UNO:a. Se on korttipeli, tosi kiva muuten. Meillä oli myös omenansyöntikilpailua ja hetuli voitti koko ajan!

Ja sitten Panfusta. Panfussa on joku yksisarvisen kesytysjutska. Ja jos autat Horst Herringiä ja kalastat hänelle saat kalatauluja sekä söpön kalanaamarin, joka liikkuu profiilikuvassasi!nWn
Kalataulut igluni seinällä :)
Hassu (söpö?!) kala ^^
Kalastamaan!

 Nojuu, oliko muuta?... Ei kaih :S. No, heippa!

Tassutellen:Molly



2 kommenttia: