lauantai 13. elokuuta 2011

Paljon kuvia

Heippados!
Sori, kun en eilen kirjoittanut. No, siis. Nyt paljastan sen salaisuuden. Eli Bruno pitää maanantaina "rasvattomien ransalaisten" bileet! Hassua, eikö? Eilen oli Kultispäivä. Mulla on aika paljon kuvia eiliseltä. Tiedättekö muuten Liisa Ihmemaassa-elokuvan? Siis sen uuden, missä on näyttelijätkin? Mä suosittelen sitä! Se on nykyään mun lempielokuva.
Osallistuin muuten siihen Panfun kisaan. Osallistuittekos te? Mun pää lyö nyt tyhjää.. Mitä mun piti sanoa.. Ainiin! Pääsettekö te nykyään kirjautumaan LPSO:hon? Minä en jostain syystä.. Se on harmi...Olisin halunnut hyvästellä LPSO:n ennenkuin se poistetaan lopullisesti :(! 
Nojuu, ei kai muuta. Ja jos jotain unohtui kerron huomenna tai ylihuomenna. Ciao! Ainiin, lopuksi vielä kuvia :D!
Normaalit kamat majaan kultiksen jälkeen..

lenkillä

Lentsikka, jonka voitin Minikisasta

Troy on vieläkin kaupungilla!

Lamppukokoelmani xD

Sain uuden majan!

Eilen..

Ekat kultisvaatteeni!



Piraattityttö

Pelle Pandaton

Beachtyttö

Metsänkeiju


Pilotti

Hullu Hatuntekijä (Liisa Ihmemaa-elokuvasta)

Kokinhattu?! :D


Metsänkeijun siivet edestä...

...Ja takaa!


Eilen Karibian rannalla.

:D

Leikkivä lapsi

Tirehtööri

Piraattityttö nro 2!
Tassutellen:Molly

1 kommentti:

  1. Paljon oli vaatteita. Ootko ite keksinyt noi vaatteet?

    LauraGirl

    VastaaPoista