torstai 11. elokuuta 2011

Eka koulupäivä

Tervehdys!
Tänään se alkoi. Meinaan 6lk. Oli kivaa päästä taas kouluun, mutta, koska mun maha reagoi mun jännitykseen eli mulla oli vatsa aika kipeä. Itse asiassa se on joka kouluaamu niin! Arvatkaa onko kivaa? Eli se johtuu siitä, että mua jännittää aina kouluun meno. No, ainakin mä tiiän heti jos mua jännittää ;). No, vatsoista koululuokkiin :D. Eli siis... Mä ja yksi toinen ollaan tämän viikon järjestäjinä. En olisi kyllä arvannut, että minä, mutta ei se ole mitenkään ihmeellistä! Ja, kun meijän piti jakaa kynät ja kumit, niin mä pidin kynäpaketin reunasta kiinni, joka oli muuten pahvia. Sitten se repesi ja kaikki kynät levisivät lattialle xD! Mutta se oli kyllä vahinko, että älkää luulko, että yritän sabotoida meijän luokan kyniä :D. No, koska ollaan nyt kutosia mä ja yksi mun kaveri saatiin yhteinen kummilapsi, koska me pyydettiin. Autettiin sitä ruokalassa.. Ja huomenna kai pihallakin. Kummilapset on itse asiassa aika kivoja! No, onko muuta koulusta?... Ei kai. No sitten vähän Panfusta!
Eli Panfun bileet ovat siirtyneet viidakkoon. Ja huomenna on Kultispäivä! Mä palan halusta mennä shoppailemaan uusia vaatteita!!;D
Käykääs muuten ihmeessä jututtamassa Brunoa hänen ravintolaansa... Brunolla on maanantaiksi jotain mielessä, mutta kerron vasta huomenna mitä...
Lopuksi vielä pari kuvaa.
No, ciao!
Mitä tämä tarkoittaa? Sen saatte selville huomenna!

Tassutellen:Molly







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti