sunnuntai 7. elokuuta 2011

Täällä taas :)

Moih!
Pitkästä aikaa. Nyt postaan, koska yritän taas totutella bloggeri-elämään. Katsotaan lähteekö tämä taas rullaamaan :). 
Mites teidän kesäloma on mennyt? Mulla alkaa torstaina koulu.. Mä odotan innolla päästä näkemään taas meidänluokkalaisia! Mutta toisaalta olisi se kesis voinut olla kyllä pidempikin... 
Mä olen ollut paljon mun sukulaisten luona ( siis paljolla tarkoitan TOOSI paljon!!). Muistattehan vielä Hetulin? Tulin itseasiassa tänään juuri mammalasta pelaamasta Pac-Man Rallya mun serkun kanssa :). Ja pelasin vielä kotiin päästyänikin. Olin muuten kummitätini, Hetulin ja äitini kanssa Linnanmäelläkin yhtenä päivänä heinäkuussa. Hetuli rohkaisi mua TOSI paljon ja nyt uskallan mennä Lintsin kaikkiin laitteisiin paitsi Ukkoon ja Kirnuun. Ja tämä on HETULIN ansiota :D. 
Ja Panfuun.. Tiesittehän, että Panfussa toimii se vanha peli siellä San Fran Panfussa? Se on tosi kiva peli! Siitä voi voittaa 500pk:ta ja jotkut onnekkaat voivat joskus saada viikon Kultapanduuden! Panfussa on tällähetkellä myös tarrojen keräys käynnissä. Itse en ole vielä ehtinyt saamaan kuin pari, mutta kyllä mä vielä ehdin kiriä ;)! 
Ja sitten mun blogin maskotteihin. Tare, Sam ja Benny lähtevät :((. Mutta tilalle tulee uusia tulokkaita! Ja Pöllö ( jolla ei ole vielä nimeäkään ) on ja pysyy ainakin toistaiseksi.
Ja... Mollytown.. No, lopetan sen ja teen uudet sivut kunhan ehdin!
Mitäs muuta?.. No, ei kai muuta. Ja mä yritän ruveta postailemaan.. Oikeesti!

Tassutellen:Molly

1 kommentti:

  1. Mollyy!!kiva et kirjotata sun blogii taas:)Aiotko pyyttä myös linkin panfun sivulle;)Oon varma että pääset kuukauden bloggariksi
    Iloisin Tassuin
    Tore4

    VastaaPoista