keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Club Pinkkuunko teatteri?Outo mökki maauimalassa ja lisää uutuuksia!

Moikkendaalis!
Tyhmä mökki!
Moi taas vaan kaikki!Mulla on ollut tänään kiva päivä, entä sinulla?Olen juuri nyt Panfussa Maggyn kanssa, valitettavasti Maggy on kipeä.:(Sitten asiaan:Club Pinkkukin uudistuu!Sinne taitaa tulla teatteri!No ei siitä enempää, Panfunn maauimalassa on MÖKKI!!!Maggykin tuli katsomaan sitä ja päädyimme siihen tulokseen, että se on halkomaja!Eli sellainen paikka, jossa pilkotaan puita!Ja huomasin eilen myös, että Panfussa voi heitellä nyt lumipalloja vesipallojen sijasta!Nooo ei minulla muuta!Paitsi:Pystyisipä läksyt tekemään yhtä nopeasti kuin tuo Kao tuolla alhaalla, jonka SAA KOPIOIDA!!!Moikkendaalis!Kirjoitan tänään EHKÄ lisää!Ainiin yksi juttu vielä!Ella60 ja minä olemme samassa koulussa niin tänään ruokalassa keksimme, että Ella60 voidaan tästä lähin kutsua Sähkögenerattoriksi ja minua voi kutsua WCvempaimeksi!MOIII!

Tassuttain:Molly ja Violet!:) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti