keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Joulu on kohta ovella...!

Moicca!
Puumajastani:
Eli moikka taas!Minulla on pari asiaa ja aloitan tästä...Sain siis sähköpostista kahden päivän ilmaisen KultaPanduuden ja olen oleskellut nyt kavereiden kanssa hienoissa vaatteissa!(Laitan kohta kuiva...)Ja siten:Tänään on 8.12.2010 ja se tarkoittaa sitä, että tänään on Jean Sibeliuksen syntymäpäivä!Hän on säveltänyt monta laulua, jotka ovat muuten tosi hyviä!;)Niin ja kolmas asia...Olen mukana Maggyn ja Anmmaryn apuliitossa!Kelpaavatko nuo värit?Minusta ne sopivat teille, siis Annmarylle ja Maggylle!;)Ja kiitokset vielä heille, sillä sain osallistua heidän apuliittoonsa!!JEEEE!Tästä MaggynPanfu-blogiin ja tästä Annmaryn-blogiin!Niin...Blogini joulukalenterin luukku pitää tänään vielä avata.Kyllä se sieltä kohta aukeaa...AINIIN!!!Ne kuvat Kultispäiviltä!

LATAA...LATAA...LATAA......JES!!

Tämän viikon uudet kalusteet!

Kilpailu on käynnissä!



























Tassuttain:Molly ja Violet!:)

3 kommenttia:

  1. Moi! Ja kiitos mainostuksesta! Se liitto on kyllä vain mun..

    VastaaPoista
  2. Sopiiks tää:
    Jos sä laitat Violetin mun ja annmaryn lukijaks ni mä laitan sun blogiin Mooan??????

    VastaaPoista
  3. ööööh?Kun mähän silloin kerran sanoin että en voi laittaa Violettia kenenkään lukijaksi, koska mun täytyis tehä violetilla oma blogi ennen kuin se toimii....

    VastaaPoista