keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Urheilupäiviä, koekappaleita sekä Club Pinkun rahanvaihtojuhlat!

Heippatihoppotirallaaaaa!
Moro vaan!Teen aikast aikaisin tämän postauksen, sillä kohta mä meen tapamaan mun serkkua!!!WUHUUU!!!!:D:D:DJEEE!!!Mä yritän kirjottaa tooosi nopsaan, sillä mä lähden kohta!IIK!KÄÄKKISTÄ!!!!!!EN ole syönyt aamupalaakaan vielä!!!!IIIIIIIIKKKK!!!Tulee kiire, mutta nyt aiheeseemme, eli eilen hetuli ja minä olimme Panfussa, ilalla ja pelasimme jalkapalloa ja HOT BOOMIA!Se oli minusta tosi kivaa!Laitan kuvat kohta!Niin ja olimme myös San Franpanfussa hiihtoretkellä!XDSitten niihin 
koekappaleisiin!Tässä:Kuvat SAA KOPIOIDA, jos välttämättä haluaa!:)Ja ainiin!Club Pinkussa on ollut JO kaksi päivää ja onkin varmaan aattoon asti sellaiset päivät, että kaikkien pitää antaa rahaansa pois!:(En ymmärrä mitä järkeä siinä on???!!!Ja Club Pinkussa on kaikialla AINAKIN YKSI joulukuusi!8)Tuossa alempana on hirveästi kuvia!Niin ja tuolla ihan ihan alhaalla olen TAAS puhumassa japania ja tuo lause tarkoittaa "Watashi no kaminoke aru aoi?!" Eli "Minun hiukseni ovat siniset?!"Ei muuta, kirjoitan EHKÄ vielä tänään se EI OLE varmaa, sillä emene serkkujeni ja mammani ja pappani luokse!Ja nyt MOICCA!


















Tassuttain:Molly ja Violet!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti