torstai 23. joulukuuta 2010

Uusi lukija, kysymyksiä, salaisuuksia ja kiitoksia!;)

Moro porot...Eikun Pandat!
Eli moi taas!Onko kivaa, kun jouluaatto on jo huomenna?No tjaah...Minulla on aika tylsä olo ja olisi kivaa, jos joulu jätettäisiinkin tänä vuonna pois.Siis ettei MINUN tarvitsisi juhlia sitä, te saatte jos haluatte, mutta mun piti lähteä serkkunikin ja kaikkien muiden rakkaiden luota pois, koska joulu on jo huomenna!:(Mutta heilläkin on omat puuhansa.Mä sanon tämän nyt IHAN SUORAAN:Tänävuonna joulu EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA!Ja vanhemmilleni tiedoksi:Ette voi syyttää minua, kun sanon, että evvk, sillä jokaisella on omat mielipiteet!Mä en tiedä mikä mua oikein vaivaa, mut siis....No nyt ASIAAN!Eli TUHANNET KIITOKSET Namusiilille!!!Upouudelle lukijalleni!!JEEEE!!!Kivaa, kun tulee uusia lukijoita vähän väliin!:):):)Sitten yksi kysymys:Miltä sivulta voi muuttaa sen Panfun uutiskirjeen tilauksen, kun minulle se ei enää tule...kai, mutta vastatkaa ja lähettäkää kommentteihin, vaikka osoite!Olisi kivaa jos auttaisitte!!Ja onnea Maggylle!!Panfu-tiimi on VIHOIN JA VIIMEIN korjannut Maggyn!!!Ja huomenna tulee Pelilehden Special-osio!Yksi juttu vielä!MILJOONAT KIITOKSET hetulille!Hän auttoi minua TOSI PALJON uudessa yläkuvassa, jonka julkaisen täällä blogissa näinä aikoina!Mutta nyt joulukalenteria avaamaan!MOIIIII!!
Tällainen oli Club Pinkussa!Onkohan tuo varastettu Panfusta vai toisin päin?!

JES!Voitin yhden hyvän pelin!(Laitan linkin joskus)
TassuttainMolly ja Violet!:)
P.S.Vähän kuvia vielä!:)
Kuva Panandasta
Viikon uudet asut!
Vikon uudet huonekalut!
JES!Tänään on tasopäivä!
Taas Club Pinkkua
Club Pinkkua on koristeltu paaaljon!
-"-






 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti