lauantai 25. joulukuuta 2010

EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moi....
Mulle kävi äsken tosi surullinen juttu...Mun tietokone (jolla yleensä kirjoiTIN) ei aukea!!!Se on rikki ja KAIKKI meijän perhekuvat mun ekoihin kuvakaappauksiin asti...KAIKKI KUVAT OVAT MENNYTTÄ!!!!!!!!!!!!!Tämä ei ole todellakaan kiva asia :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( Mun KAIKKI kuvakaappaukset!Kaikki on mennyttä!Ei ne liikkuvat kuvat minua haittaa, koska muistan niiden kuvien hakusanat ulkoa, mutta siis minun ENSIMMÄISET kuvakaappaukset!Tämä EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Auttaisipa joku tietsikkanörtti minuakin!KAIKKI!!!!!!!!!!!!KAIKKI KUVAT KUIN TUHKA TUULEEN!!!Eilen ilalla, kun olin jo nukkumassa vanhempani ihmettelivät mikä siihen oikein tuli...Aamulla eli pari tuntia sitten yritimme vaikka mitä...Mutta ei auta!

Tassuttain:Järkyttyneet :( :(
P.S.Onneksi saan cälillä käyttää Isäni konetta!:)

2 kommenttia:

  1. Mul kävi kerran aika lailla samoin... Ja tiedän sun tunteet. :( Olin laittanut blogiini muutamia tosi hienoja kuvia, kun tuli se kuva. Se oli liian pieni. Poistin sen, ja huomasin, että hieno kuva oli poistettu sen kanssa. :((((( Ja olin jo poistanut sen kuvan tiedostosta. :( (Piti vähän itkeäkin :p )

    VastaaPoista