keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

ETTE USKO TÄTÄ!!

MOIIIIIIH!!

OLEN TÄPINÖISSÄNI.. Sori, caps lock jäi päälle. Niin se asia... Kun olin äsken Panfussa ja olin lahjoittanut siihen keräyskojuun 100 pk:ta ja sitten menin tasokone luolaan (se toimi eilen) ja yritin vaihtaa vaatteita... Sitten, kun olin vaihtanut enkä pitänyt asusta. Olin vaihtamassa asua toiseen ja SITTEN!! Sitten se tapahtui!! Minulle tuli jostain kumman syystä yhtäkkiä kultis!!! Ja nyt sitten olen kultis! Olenkohan IKUISESTI?!>:D No.. Ainaskin kävi hyvä tuuri! Nyt voin tehdä kaikkia kultishommia ja päläpälä. Mutta silti. Aika mielenkiintoista, eikö? Lopuksi vielä kuwia.=w= No, mutta nyt se taitaa olla tereve!


Tassutellen: Se aito ja oikea, Molly

6 kommenttia:

  1. O___O MÄKI HALUUN! Olet onnekas >:3 Nauti kun voit!

    Yama

    VastaaPoista
  2. Hei Panda!

    "Pandat pienet muistakaa,
    hyvää mieltä jakaa.
    Ystävällisyys palkitaan,
    se rauhan Panfuun takaa."

    ♥ Tämä viesti lähti kiertokommana liikkeelle PPP-liitosta (Paremman Panfun Puolesta) 29.3.2011. Kopioi viesti vähintään 3 ystäväsi blogin kommenttiin, ja lisää oma nimesi viestiin viimeiseksi. Se Panda, jolle tämä viesti saapuu 30.4.2011 vappuaattona, saa katkaista ketjun ja palauttaa sen Tillervon Panfu-blogin kommenttiin, toivottavasti pitkän nimilistan kera. Jos saat viestin monta kertaa, voi myös palauttaa sen silloinkin. ♥

    Jenzka

    VastaaPoista
  3. Minusta tulee kultapanda viikonloppuna nWn

    Panda karvatassu,vallaton ja hassu.
    Löysi pienen sydämen,punaisen ja lämpöisen.
    Luokse rakkaan ystävän,sydämen minä lähetän,
    päätti pikkupanda ja kömpi peiton alle.

    Ystäväsi ice

    VastaaPoista
  4. Mollyyyyy!!!!!!!!!!!!!!
    Koska kirjoitat taas.

    VastaaPoista
  5. mollyy??? kuuletko mua käy mun blogis ja osallistu pkv:hen

    VastaaPoista