perjantai 18. maaliskuuta 2011

Noniih.. Nyt on pakko kertoa..

..Että tauko on ohiiiii!!! Sovimme nääs Maggyn kanssa viikon tauon, jotta innostuisimme taas Panfusta, mutta kerron nyt, että.. Aion lopata.. Siis älkää käsittäkö väärin!! Itse asiassa.. Tämä ei ole loppaus.. Vähennän bloggauksiani ja Panfuilujani eli käyn harvemmin Panfussa ja bloggaan harvemmin.. Eli siish! Kohta on kaikki Tokyo Mew Mewm luettu.. Byäääääääääää!!! Se on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN hyvä sarja!!! Kyllä Mia Ikumi osaa sitten piirtää.. Olen lukenut jo kahdessa päivässä kuusi kirjaa kun jäin niin koukkuun.. Ja nyt Panfusta!

Eli Panfussa Kultispäiviä on jäljellä vielä kaksi! Ja Kitkeriöstä karannut Duck tarvitsee apuasi! Arvasin muuten, kun Duck tuli Panfuun, että hän on karannut Kitkeriöstä.. Vaatteistahan sen huomaa! Ja haluatteko tietää mitä tehtävästä saa palkkioksi? Upean ruskean paidan, jossa on ankan kuva keskellä! Aion pitää sitä sitten, kun Kultis loppuu.

Ankkapaita profiilissa..

.. Ja päällä!

Klassinen prinsessa

Lohikäärme

Gonzo on kutistunut!


Duckin pakomatka

Merirosvoprinsessa!


Kaverini Kultismaja. Eikö olekkin upea!?

Minun Kultismajani


Arskat?! Sehän on pojan lempinimi!xD
Nooo.. Kirjoitan lisää.. Nyt kuvia!

5 kommenttia:

  1. OwO MITÄÄ!!! Eii... TT^TT sieki siis.... TT^TT (se ois mulle sama asia, ku kuolisit.. ainoo paikka, jos pidän sua yhteyttä) ET KUULE LOPPAA!! *päässä nikssahti* TT^TT TT^TT eepii.. kaikki "kuolee"

    Ed~ se aito ja oikea

    VastaaPoista
  2. D: ei eeet! Et vähennä etkä loppaa!

    Minekin oon lukenu Tokyo mewmewt. x3 Ootkos lukenut Ala modet?

    Yama

    VastaaPoista
  3. Hellouh!
    Sori kun vastaan vasta nyt.. Ja niin.. Jenzka ja Yama: En siis loppaa täysin ja pelaan panfua silloin tällöin.. Mutten enää joka päivä. Kerran tai kaksi viikossa käyn nykyään. Ja Yama: Oon lukenu kaikki paitsi Tokyo Mew Mew nelosen ja Ala mode kakkonenkin on lukematta. Muut oon lukenu.>w<

    VastaaPoista
  4. Minä olen vasta lukenut Tokyo Mew Mew ykkösen ja A la mode ykkösen (>.<)

    VastaaPoista