maanantai 14. maaliskuuta 2011

Kipeänä, Sly-fanitus iski taas ja jtn muuta

Morodos!
Yäääh!!! Olin tänäpänä kipeä!!!Dx En päässyt kouluun.. Ja mä niinkuin ODOTIN maanantaita.. Ihan tylsää.. En tiedä tulenko vielä huomenna.. Olo on jo sen verran parempi, että taidan tulla!;) Huomasittehan, että vaihdoin vähän blogini ulkoasua? Aion pitää nykyisen ulkoasun kauan. Muttamutta.. Sitten huonoja uutisia hetulille, mutta hyviä uutisia minulle!nWn Hetuli, on ilo kertoa, että olen taas Sly-fani ja Sly4 on tulossa!!!!!!!!!!! Wähänkö kiwaa!!!
Oioioioio.. Olen unohtanut kokonaan Hauskat Pandtemput ja Pelilehden! Ne tulevat kyllä taas joskus...!
Oletteko seuranneet uutisista Japanin katastrofeja? Minusta se on hirveää! Oliko se nyt jo kolmas ydinvoimala, joka räjähtää?! Hullua..

Jajajaa.. Enpäs tiedäkkään muuta.. Molly-Town on vielä muuten rakenteilla sitteenh.. No, ei kai muuta. See you!

Tassutele:Molly/Violet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti