perjantai 7. tammikuuta 2011

Erikoispostaus:Kamaria ja Ella Panfussa sekä pari muuta asiaa!!!

Moidokkelis vaan!
Arvatkaas mitä?!KAMARIA JA ELLA OLIVAT VIISI MINUUTTIA SITTEN PANFUSSA!!!Voitteko uskoa!?Otin varmaan MILJOONA kuvaa heistä ja muutakin!!Ja muta asiaa...
Tänään saa sen japanilaisen kukka-asetelman tavarakoneesta...Muuten, kutsun yllätyskonetta sitten tavarakoneeksi!XD
Kun menin Panfuun...Ihmettelin:-KAMARIAKO PANFUSSA!!!???Minulla oli tuuria, sillä Kamaria on Violetin ystävä ja olin menossa Viokletilla hakemaan sitä japanilaista kukka-asetelmaa!Onneksi olin menossa Violetin kanssa, sillä Kamaria ei ollut vielä silloin Mollyn kaverilistalla!XDNoh...Sitten tulin vähän ajan kuluttua Mollylla ja pyysin Kamariaa ja Ellaa kavereikseni ja nyt he ovat kuin ovatkin kavereitani!
Olen tällä hetkellä Mooan puumajassa, tai oikeastaan teltassa, koska Mooa on ostellut järjettömän kamalia vaatteita (ei pahalla Mooa) ja haluaa näyttää minulle mitä kuteita EI MISSÄÄN NIMESSÄ kannata ostaa ja mitä TOSIAAN ANNATTAA ostaa!Mutta niissäkin mitä EI MISSÄÄN NIMESSÄ kannata ostaa on minusta JOITAIN kivoja vaatteita, muttei useita kyllkään!XDNoh, Mooa lähti äsken just...
Huomasitko, että olen uudistanut hiukan blogiani?!Ja se uudistuu jatkossakin, mutta nyt morooooo!

Tassutellen:Molly/Violet

4 kommenttia: