tiistai 18. tammikuuta 2011

Huokaus...

Moih...
Mitäs teille kuuluu?Sori, kun kirjoitan nyt vasta, mulla oli ihan sairaasti läksyjä.Mä varoitan jo etukäteen, etten ole millään postaus tuulella, sillä tänään on ollut rankka, rasittava ja no tota noin sellanen päivä...No, okei, kerron!Eli, minulla oli ikävä KAHTA tyyppiä, mikä EI OLE YLEENSÄ minulle normaalia!!!Sitten, no tämä ei ole niin ihmeellinen juttu, koska tämä tapahtuu JOKA PÄVÄ!!!!!Eli, no en kerro, mutta sitten hyviä/huonoja uutidia!:D :( Eli meijän ekunope antoi paperin ja meijän pitää ekaksi varata viikonloppuleiri suomeen (siellä ne testaa meidän taitojamme siis ei fyysisiä vaan kieli, sopeutumis ja sosiaalisia taitoja) ja sen jälkeen jos testi menee läpi, niin minä ja ehkä mun hyvä ystäväni lähdemme kesäleirille AUSTRALIAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voitteko uskoa!!!!!!!!!!!!!!!???????????????Ja vielä NELJÄKSI VIIKOKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eli ILMAN vanhempia!!!!!Sieltä tulee varmaan kmmenestä eri muusta maasta tyyppejä ja nämä maat olivat vaihtoehtoina:USA (yksi tyttö), Australia (Kaks tyttöä, kaks poikaa) Mexico (Kaksi tyttöä, kaksi poikaa) ja Tanska (Yksi tyttö) jotenkin noin!Se on ihan totta!!!!Ja huono uutinen on...NELJÄ VIIKKOA ILMAN LÄPPÄRIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi herranen aika!!Miten selviän ilman läppäriä JOS lähden!!!???Ja muuten hetuli:Sitten JOS menen sinne niin lähetän sulle sieltä kirjeitä!!:DNo...Siinä se ja muuten lotusjasmin, kiitos, kun ryhdyit mun blogini lukijaksi!!!
Ja kiitos vielä baletille!!!Luin juuri hänen blogistaan, että se mystinen huone siellä linnantornissa on Paul the Kidin leikkihuone!!!Otin kuvankin...
Sitten tosi tärkeä kysymys:Ei pahalla apuliiton keksijät ja muut:Mitä järkeä on auttaa Ellaa, Maxia ja Kamariaa, kun eikös heille jo anneta ihan tarpeeksi kaikkia kivoja erikoisjuttuja!!???Sitä paitsi, asian pitäisi olla päinvastoin eli HEIDÄN kuuluisi auttaa MEITÄ, eikö niin!!!!!???Ottakaa kantaa asiaan!!!Mutta nyt hyviä öitä ja muuta, moikkadi!

Tassuttain:Molly/Violet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti