tiistai 25. tammikuuta 2011

Uusi maskotti, yllätyksiä ja hulluja juttuja!

Moips!
Tänään oli taas hullu päivä!xDMeille tuli kouluun sijaisen sijaisen sijainen!!>8DOikeasti!Ja tänään oli jotain muutakin hullua, mutta en ala niistä nyt lörpöttelemään.
Olettekos käyneet jo Club Pinkussa "MegamaceellaConeella"?Itse kutsun sitä konetta "Aamupalakoneeksi"!!Pääsin sen jutun läpi, mutta siitä ei ole mitään hyötyä, koska sitten, kun olet saanut yhden tynnyrin ylös ja hinanut itsesi alas...Alhaalla odotaa koottava laiva, jolla saa seilailla VAIN Memberinä!Sneeze.:(

Bomerang
Sally
Blogiini on tullut UUSI maskotti!!!Se on myös pupu, niinkuin Bennykin!Näette hänestäkyllä kuvia, mutta ette vielä!OwOHeiheihei!Tuleeko tänne joku muukin pupu kuin minä?!Mikset ole kertonut!!!???Saattaa tulla kolmaskin, koska uusia ehdokkaita on kaksi Yhdeksi blogini maskoteista-kisaan!Kuvat ovat sitten yläpuolella!Ihan niinkuin sitä ei huomaisi!!Minä vain sanoin, että lukijoiden olisi parempi hahmottaa ja pälpättipälpättipääpää.....=__='Joojoojooooo...Ja nimetkin näkyvät, muistakaa katsoa tarkaan nuo nimet!!!
Joohjoooh `___´Olettekos muuten huomanneet, että Panfussa ovat jo lumet sulaneet!?Täällä ei ole, päinvatsoin, olin juuri lumitöissä!xD xD xD.Luin muuten juuri Panfun blogista, että seuraava Kultispäivä on tulossa pian!Ehkä jopa tällä viikolla!!!???

Tassutellen:Molly/Violet ja Pälpättipää
P.S.Paljon kiitoksia uudelle lukijalleni, Yamalle!

 

2 kommenttia:

  1. Heippodei!
    Harmittaako sua jos mä hiukan matkin sua? Kun mun se sivuissa se "video" kohta ei toimi, niin että jos laitan sen tilalle sen sinun keksimäsi lemmikkihoitolan..vai..haittaneeko?

    VastaaPoista
  2. Moippodei!xD
    No tietty saat käyttää mun ideaa!:DEn vaan tiedä miten tekstiin saa liitettyä niitä lemmikkigadgetteja...Täytyykysyä Nimmalta, mut mun vastaus on:Käytä mun ideaa ihmeessä!:)

    VastaaPoista