maanantai 17. tammikuuta 2011

Muistutuksia, oma uneni ja vähän muutakin

Moippelistaskeikkaastas!
Aikas monta S-kirjainta tuli vais mitäs!?xDNoh...Mitenkäs maanantait meni???Minulla meni ihan ookoosti.Meille tuli sijainen, joka on tosi kiva!Meijän oma opettaja on viikon pois, en tiedä miksi, mutta nyt vain on!Sori muuten kun matkin TAAAAAAS sua Maggy!Mä korvaan tän kyllä joskus!Sillä minäkin haluaisin kertoa omasta unestani, jonka näin viimeyönä ja olen tosi innoissani, sillä näin MELKEIN yhtä hullun unen kuin Maggy!!!Olen halunnut jo kaksi viikkoa samanlaisen mielikuvituksen!Ehkä saankin, kuka tietää!?OIKEASTI Maggy, mä korvaan tämän!!!!!!!!!!!!!!!!!Eli tässä uneni...

Se alkoi, kun isäni ja minä istuimme lentokoneessa, joka oli matkalla Moskovaan!
Kun kone sitten laskeutui ajoimme "Moskovassa" autolla ja menimme taloille, jotka näyttivät AIVAN samanlaisilta kuin meidän koti-ja naapuritalotkin!!!Ja KOKO Moskova oli samanlainen kuin tämä kaupunki missä asun!!!!!!!!!!!!!!Sitten, kun olin ollut vähän aikaa siellä talon sisällä ja isäni oli sillä aikaa käymässä jossain avasin tietokoneen ja lähetin serkulleni hetulille tekstarin jossa luki:"Tuu panfuu".Noh!Siinä unessa Suomessa oli kello jtn kolme YÖLLÄ ja lähetin sen tekstarin, mutta vastausta ei tietenkään tullut!Olin hädin tuskin Panfun kotisivuilla, kun isäni tuli jo hakemaan ja lähdimme takaisin Suomeen!!!!!!

Todella järkevä uni, mutta ei se Maggyn unia kylläkään voita!!xDLuulen, että näin Moskovasta unta, koska meillä on koulussa ollut juuri puhetta Venäjästä!xDNo...Nyt annan puheenvuoron Bennylle, joka kertoo yhden tärkeän asian!

Moikka taas kaikki!!En olekkaan kirjoitellut vähään aikaan tänne blogiin, mutta nyt sitten postaan tälläisen Bennyn mini postauksen!Eli, kun on kysely, jossa kysytään "Mikä näistä seuraavista eläimistä tulee blogini yhdeksi maskotiksi?" niin et voi arvailla vaan nimien perusteella!Sinun täytyy etsiä teksti "Panfun luistinrata, muutoksia ja piirustuksia" niin etsi sieltä kuvia eri eläimistä ja katso kuvan alapuolelta eläimen nimi...Sitten jos haluat äänestää esim. sitä siiliä, jonka nimi on Piikkis niin äänestä sitä siinä kyselyssä!Ei itäisi olla vaikeata.Noh, nyt annan Mollyn kirjoittaa vielä viimeiset höpinät!Nähdään!!

Juu, toivottavasti kaikki nyt ymmärtävät miten äänestää sitä seuraavaa maskottia!No...Minä menen tekemäänkin tästä tammikuun elokuvaa!Jutut muuttuivat!Jo EHKÄ tammikuussa alkaa uusi ja ensimmäinen elokuva SARJA, no niin moikkaaaa!! 

Tassutellen:Molly/Violet ja Benny!

2 kommenttia:

  1. Moi..
    Kun sä sillon joskus puhuit vissiin että sä tiiät lisää niitä lpso-koodei, voiksä kommentoida ruusuliinin blogiin..?
    sIIS mitä ne o?

    VastaaPoista