lauantai 1. tammikuuta 2011

Uuden vuoden muutoksia ja kuvia menneeltä vuodelta!

Konnichiwa!
Eli Moi!Huomasitko jo eron...?En enää kirjoita ISOLLA tuota tervehdystä, sillä se näyttää oudolta...Ja lisää muutoksia on tulossa.Panfuun ja tähän blogiin!Että semmoista...Ja MILJOONAT; TRILJOONAT KIITOKSET KAIKILLE, jotka äänestivät minut Vuoden Pandaksi!!!Mutta nyt se 2010 vuosi on sitten takana.Alhaalla on sitten tunnetuimpia kuvia viimevuodelta, joita olen tässä blogissa käyttänyt!Ethän sitten kopsaa noita kuvia!Juup.Laitoin parhaimmat ja kaikista muistetuimmat kuvat tältä vuodelta!Nyyh.Nyt oikein itkettää!Noi ei sentään...Kuuntelen just serkun kanssa "My heart will go on"-kappaletta!!Se on siis NIIN NERO, joka on keksinyt sen kappaleen!!!Se on aivan käsittämättömän ihana kappale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mutta siitä vaan!Ihastelkaa kuvia rauhassa ja nyt Moedo!








Tassuttain:Molly ja Violet!:)
Tänäänkin olisi tarjolla Oikeuden Tassua!

5 kommenttia:

  1. Oon ihan samaa mieltä :)
    Se kappale on BEST!

    VastaaPoista
  2. Joo, voin haastatella sua sillon!
    Pommitan sua kysymyksillä niin, että sä pökerryt☺
    :D

    VastaaPoista
  3. HUOM, MOLLY, ÄLÄ JULKAISE TÄTÄ KOMMENTTIA!!! Moi molly! No kun lähetit sen kommentin et et pysty lähettää raportaasias, nii täs ois ratkaisu:

    Kirjoita kommentti mun blogiin, ja siin kommentis lukis sun erikoisraportti, ja ku mul on kommentien valvonta pääl, nii kukaan ei nää sitä kommaa, ja mä en julkaise sitä. Ja sit se vaa tulis mun blogii. Tajusitko? ;D Et varmaankan! :D

    Mutta ei muuta tällä kertaa, moikka!

    Panfuillen,
    Se Uninen ella (Uniella)

    VastaaPoista
  4. Mollymolly! Heij!
    Mä muistan kuka sen kappaleen on säveltänyt.
    Kun mun kitara-opettaja opetti sitä mulle, niin se kertos et my heart will go onin on säveltänyt
    "James Horner"! Nyt muistin sen!

    VastaaPoista