lauantai 8. tammikuuta 2011

Uutuuksia Panfusa ja blogissanikin!

Moikhatti! 
Aloitan nyt ensimmäiseksi Panfun upouudesta terassista...Se on tosi hieno nykyään!!!Wau!!Oikein hieno, laitan siitä kohta kuvia...Ja nyt paljastan lisää uutuuksia, jotaka liittyvät tähän blogiin...Ensinnäkin "Kuvia Panfun tehtävistä, tapahtumista ja muualta"-osiosta otetaan monta kuvaa pois sekä osion nimi muuttuu täksi:"Blogini kuvagalleria"!Ja sitten KAIKISTA suurin yllätys eli...Nyt esittelen KOLME blogini suurta maskottia (maskotteja tulee kyllä lisää) eli...BennyBunny, TuxedoSam sekä Tarepanda!!!He kaikki saavat nyt ruveta höpöttelemään täällä blogissa ja nyt, kun he alkavat puhua täällä blogissa heillä on omat värit joilla kirjoittavat ja se edellyttää sitä, että tästä lähin kirjoitan aina tällä punaisella!Ja Benny Bunny kirjoittaa tällä veeleanpunaisella niinkuin Panfublogissakin!Ja TuxedoSam kirjoittaapi tällä sinisellä!Ja Tare kirjoittaa tällä violetilla!!Juuh, että sellaista ja on tulossa lisää blogini masotteja, joten odottakaas vähän...Kysyn Nimmalta yhden jutun kohta, mutta nyt annetaan maskottiemme vähän esittäytyä...Ensin Benny Bunny!

Moi kaikki!!
Olen yksi Mollynblogin maskoteista ja työskentelen Panfussa aina pääsiäipupusena!
Tykkään porkkanoista, suklaamunista sekä kaalista.Tässähän tulee nälkä!
Olen joittenkin mielestä supersöpö (ainakin Mollyn milestä)!
Oho!Minun pitää mennä, koska kohta on Samin (siis TuxedoSamin) vuoro kirjoittaa, mutta nyt hyviä lukuhetkiä kaikille Mollynblogin uskollisille lukijoille!
P.S.Ystävät kutsuvat minua Bennyksi!

Hei!
Olen TuxedoSam, mutta ystävät kutsuvat minua Samiksi...
Tykkään syödä kaloja ja pidän paljon valokuvaamisesta ja matkustelusta!
Olen myös aika söpö (Mollyn mielestä!)...
Nyt moikka, sillä nyt Tare tulee kirjoittelemaan!:)

Tere olen Tare!
Eli moi.Olen myös Mollynblogin yksi maskoteista ja kuvaan tämän blogin pandamasuutta ja Panfuilun iloa!Tajusitkos?
Namiskuukkeli...Tykkään bambusta, sitä parempaa ruokaa ei voi ollakkaan!
Olen MYÖS söpö (taas Mollyn mielestä)
Tykkään myös matkustella ja kokea kaikkea ihmeellistä, terve!
P.S.Minun lempinimeni on vain Tare.

Sellaisia he ovat...Kaikki ovat superhypermakerhokertöttersöpöjä...No nyt meni vähän liiallisuuksiin!XDLaitan vielä kuvat ja sitten menen uudistamaan blogiani.Pssst, minulla on salaisuus:Arvatkaas kuka OMISTAA Jäätelömäisen Taikasauvan...Benny!Hän ei haluaisi paljastaa tätä, mutta...Hän on taikuri!!Ja sen vuoksi nyt uudistan "Jäätelömäinen Taikasauva"-kohtaa odottakaa vaan kiltisti!Moido!

Tassutellen:Molly/Violet, Benny, Sam ja Tare
P.S.Tare täällä!Paaaaljon kiitoksia kahdelle uudelle lukijalle, Nimmalle ja honille!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti