torstai 6. tammikuuta 2011

Löytöjä, lukijoita, palkintoja ja pari muuta asiaa

Moipsulikeikkaa!!
Juuh...Normaali päivä...Mistäs aloittaisi?Joo!!Onnea muuten kaikille voittajille!!!Kolmannen kerran samat tyypit voittavat, mutta mitä väliä?
Kiitokset kaisu321!!!Hän on Panfusta yksi tosi kiva Panda ja hänelläkin on blogi, jota luen ja hän lukee myös minun blogiani, MILOONAT kiitokset kaisulle!!!
Eilen, kun olin iltayöllä Panfussa kaisun ja vähän aikaa Hatsun eli Hinatan kanssa meillä oli tosi hauskaa!!Paitsi, että se on meistä TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ, kun enimmäkseen ne Amerikkalaiset siellä enkunPanfussa yhtäkkiä tulevat mäkättämään meille!Siis me vaan puhumme siinä suomeksi niitä näitä ja yhtäkkiä ulman takaa pomppaa joku Amerikkalainen ja haukkuu meitä ILMAN SYYTÄ!!!Mä olen NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN raivoissani!!!Sen sijaan espanjalaiset ja muut eurooppalaiset ovat ihan sivistyneitä ja kilttejä!Jotkut amerikkalaiset ovat meille kilttejä, mutta niitäkin kilttejä olen tavannut VAIN KAKSI!!!Raivostuttavaa!!Ilman syytä?!Miksi?!
Noh, ei nyt ajatella sitä, sillä olen IlmaisKultis tällä hetkellä enkunPanfussa ja sain opivasti yhdellä tasolla 2000 pk, joten ostelin vaatteita, yhdistin vaatekappaleita ja tulos oli AIVAN IHANA!!!Löysin täydellisen asukokonaisuuden!?(Kuvat ylhäällä ja alhaalla)
Olisin muuten ottanut kuvia kaverini ja minun tekemistäni"lumilinnoista" tai siis "lumikuopista" tai "koloista", otan ehkä illemmalla!:D
Se Maggyn Panfu-video on paras!!!En osaa EDELLEENKÄÄN käyttää sitä MovieMakeria, joten menen heti opettelemaan...Moii!

Tassutellen:Molly/Violet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti