lauantai 12. helmikuuta 2011

Anteeksipyyntöjä, Panfun 1.v synttärit ja MollyTown:in kohtalo!!!

Moikkadi!
Eli siis tässä postauksessa haluaisin pyytä anteeksi kaisultä, Jenzkalta ja kaikilta muilta joille olen luvannut, että:Moi, tulen juhliisi!Ja sitten kuitenkin olen jättänyt tulematta ja syy miksi en ole tullut on:Huono muisti..Ja kaisu, lupasin eilen illalla sinulle, että tulen myöhemmin Panfuun enkä tullut..Olen NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN pahoillani KAIKILLE, joille olen siis luvannut, mutta sitten rikkonut lupaukseni..Mutta sitten iloisempiin uutisiin eli:Panfu täyttää TÄNÄÄN vuoden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Paljon onnea Panfu!!!Ja Ellan ja Maxin blogiin ilmestyy tänään MEGApostaus!!!Sitten, kun minun blogini täyttää vuoden niinminäkin teen MEGApostauksen!Ja yksi kysymys muuten Nimmalle:Miten tekstiin saa liitettyä niitä eläingadgetteja??Voisitko kertoo..?Muttamutta, muitta mutkitta nyt kerron MollyTown:in kohtalon ja se ooooooooon:MOLLYTOWN ON TEKEILLÄ!!!Eli kiitos kaikille äänestäneille!Kiva, kun suurin osa äänesti positiivisesti!<333Ja teen sen näinä päivinä ja se on siis YKSI sivu johon on yhdistetty kaikki ne jutut mitkä ovat tuolla "Muuta kivaa!"-osiossa!Mutta mun täytyy ensin hyvästellä ne sivut..No hyvästelemisiin!xD



Tassutellen:Molly/Violet
Psssst!Max järjestää tänä iltana majassaan suuuuret bileet!Aiotko tulla..? 
P.S.Kopiointisivu uudistuu ja tilalle tulee minun tekemiäni kuvia!!:D

3 kommenttia: