tiistai 22. helmikuuta 2011

Asiaa, asiaa

Moippoliini!
Ensin haluaisin kysyä yhtä asiaa:Onko teillä sama vika, että jos yritätte mennä Panfun sivuille niin näytölle tulee vain valkoinen ikkuna ja siinä lukee näin:Panfu is allowed tai jtn plääplää Onko teillä sama ongelma? Minun tietääkseni tuossa lukee suunnilleen näin:Panfu on viety Hullua! Kuka nyt Panfun varastaisi!? Onko tämä jokin pila? Jos on niin se on tyhmä sellainen! No, mutta siis.. Siirrytäänpäs seuraavaan aiheeseen (kuulostan ihan opettajalta..=____=).. Eli ensimmäinen leffa on tullut elokuvateatteriin, käykääs katsomassa! Blääblääblää, mitäs muuta? Ainiinjoo, eli Pöllölle nimi.. Hmmm.. Hahaaa!!! Koska se on ruskea sen nimi saa ollaaaaaaaa ChocoMoko!! Noniin, nyt annan Chocon esittäytyä! Moi kaikki! Olen ChocoMoko, niinkuin Molly tuossa mainitsi. Lempinimeni on Choco ja tykkään syödä suklaata ja juoda maitoa! Pidän myös kalastamisesta niinkuin varmaan Samkin ja tykkään olla kotona eli olen Kotipöllö eli en erityisesti pidä matkustamisesta, vaikka minulla onkin siivet! En tykkää rakentamisesta enkä kylmästä ilmasta. Luonteeni on ujo, mutta silti olen aika utelias. Toivottavasti tulen kaikkien kanssa toimeen, no moikka! Juu ja Choco kirjoittaa sitten ruskealla. Blogiini tulee keväällä yksi toooosi hieno juttu!! Varmaan maalis-huhtikuussa! Se tulee yllättämään kaikki ja hauskuuttamaan teitä!OwO
Olin muuten eilen ja edellispäivänä kaisun ja Marikin ja hillevin (hassuhillevin) eli hyvien ystävieni kanssa bilettämässä! Oli muuten tooosi kivaa! ja eilen, kun olin kaisun kanssa enkunpanfussa niin taisin saada päivän, kahden päivän tai KAHDEN KUUKAUDEN Bannit! Kaisu kyllä ajatteli, että tuo kahden kuukauden Bannit olisi perätön huhu, mutta ken tietää? No minä tästä menen, moikkaa!

Tassutellen:Molly/Violet
Ja kalastellen:ChocoMoko
P.S.Lopuksi vielä kuvia!
P.P.S.Panfu toimii taaaaas!!!


Kaisu kylpyammeessa
Tapasin jolly3 nimisen tyypin, jolla oli Kipinäinen myös!
Ensimmäisiä ystäviäni Panfussa!
Yksi parhaimmista ystävistäni Panfussa!
Oiii!!Oli pakko ottaa kuva, kun se näytti niiiiiiiiiiiiiiiin söpöltä!!!
Marikki oikealla, minä vasemmalla

2 kommenttia: