lauantai 19. helmikuuta 2011

Terveenä, juu ei..

Terve vain..
Otsikko onkin aika epäselvä.. Ja syy miksi tuollainen otsikko on, ettääh.. Olen kipeä..Miksi mun piti toivoa, että sairastuisin!? Miksimiksimiksi MIKSIIIIIIII????!!!!! =__=" No muttaah äitini käski ulos, mutta en mennyt, koska tiesin, että siitä saattaa seurata ikävyyksiä.. Yhdelle tutulleni meinasi käydä tosi köpelösti.. Katsokaas.. Voi sairastua jälkitautiin, joka saattaa johtaa tosi ikäviin seurauksiin.. .____." No tjaaah.. Ajattelin tehdä vain tälläisen pikkupostauksen, koska ei ole muutakaan tekemistä kuin töllöttää telkkua.. Tuo "Juu ei"-juttu/lause on sitten vähänniinkuin serkkuni copyright!:) Hmm, mitäs Panfusta..? Nojooh, kohta pääsee ehkä Kitkeriöön!!! Vähänkö hauskaa! Kohta on Maggyn ja mun onnenpäiväää!! Koska me oikein odotamme, että Evron tekee jotain  pahaa!! Sitten saa nähkääs vaatteita/tavaroita!!(:< Muahahahahahahhaaa! En malta odottaa Kitkeriöön pääsyä!!! Noniih, nyt on aika palata maan pinnalle.. Niinpä!! Hei, mitä sinä täällä teet?! Tämä piti olla MINUN postaukseni! Mutta, en ole kirjoitellut piitkään aikaan! En minäkään!! Huoh.. O___oNoniin, rauhallisesti nyt.. Kaikki vuorollaan.. Oke, mä ekaks!! Oke.. Eli moi pitkästä aikaa! Huomasitte varmaan, että olemme alkaneet laittaa välit päättövälimerkkien jälkeen, niinkuin Maggy neuvoi!:) No Pandat, odotattekos jo pääsiäistä? Minä odotan, sillä silloin on vuoden tärkein aika minulle! No mutta nyt päästän Taren puhumaan, Ciao! Konnichiwa! Vihdoin ja viimein pääsen mukaan postailemaan!!^__^ Yayyyy!! No, mutta joo.. Lähden taas piakkoin Japaniin tapaamaan läheisiäni, mutta tulen kyllä takaisin! x3 Noniin, nyt annan Samin puhua, ciao!! Joujou Pandat ja muut!Sam täällä skrätsäilee!! xD Nono, leikit sikseen! Eli minäkin olen lähdössä matkalle, Etelänavalle! Siellä on kotini, mutta minäkin tulen takaisin ja tuon tuliaisia!!! Jännää eikö? No muttaah, Mollyn vuoro puhua, nähdään tuliaisten kera! Joo, siinä.. Uuuuh, kamala olo.. X______X" Yääh, pari asiaa vielä.. Eli sori, kun viimehetken postauksissa on ollut niin vähän kuvia ja tuo leffa  tuonne elokuvateatteriin, niin sen tulo sinne kestää varmaan pari kuukautta.. ._______." No mutta. Ei muuta, moido!

Kipein tassuin:Molly/Violet
Tervein tassuin:Benny, Tare ja Sam!
P.S.Ei tästä tullutkaan mitään minipostausta!xD 
P.P.S.Laitan nykyään sitten tunnisteet!

2 kommenttia:

  1. Heippistä!
    Nyt on parempi! Mäkin olen tullut hiukan kipeeksi, mulla on inha nuha..Toivottavasti Evron tekee jotakin "pahaa". Hihiii☺☺☺☺☺☺☺☺

    VastaaPoista
  2. Moipolis!
    OHO!! Sinäkin olet kipeä!!!! Meille tapahtuu melkein samat jutut!xD Jooja, tosiaan.. Täältä tullaan Kitkeriö!! Muahahahahahhaaaa!!!(:< Paranes pian!

    VastaaPoista