keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Pari asiaa...

Moips!
Pari asiaa olisi sanottavana, elikkäst...Mistäs aloittaisin?Hmm, no vaikka tästä:Tämä kone mitä yleensä käytän niin oli mennyt vähän "rikki" siis ihmettelimme, kun näyttö sammui aina kun se avattiin ja luulimme, että nyt se kone sitten hajos!Muttamutta äitini vei sen työpaikalleen korjattavaksi yhdelle tietokone expertille ja se sanoi, että siellä tietokoneen sisällä on pöllyä!Sitten se joteskin puhdisti sen ja nyt se toimii taas!!Jeee!Olen tehnyt postaukset ja Panfuillut äitini miniläppärillä, joten en voinut lisätä kuvia, mut nyt taas voin!
Panfun linnanterassille on muuten tullut se kaukoputki!Kamaria laittoi sen sinne, koska Panfun ylle on ilmestynyt tummia pilviä ja Kamaria sanoi, että hänen nenänsä kutiaa eikä se tosiaankaan tiedä hyvää!Miettikääs jos Krucio taas iskee!!!???Vähänkö jännää!Tänään sain Nettiajokorttini, jeiii!Se riippuu tuossa kaulallani!Jos saat sen löydät sen vaatevarastostasi "paidat" lokerikosta.
Joooh...Haluaisin kysyä vielä yhtä asiaa:Voisitteko äänestää tuonne kyselyyn siitä Molly-Town-ideasta?Olisi kiva tietää teidän mielipiteistänne.Ja Molly-Town ideaan voi tutustua edellisessä kappaleessa.
Moicca!
Katsokaa Panfun karttaa!!

Tassutellen:Molly/Violet

5 kommenttia:

  1. Sotri Molly! Sanoit panfussa "Moi Jenzka" tai jotain.. Ja mie tollo menin tietenkin heti lähtemään pois.. OLEN TOODELLA PAHOILLANI SIITÄ.. Annathan anteeksi!!! TT^TT Anteeksi! Mutta minun piti päästää Sisko koneelle ja silleen anteeksi!

    VastaaPoista
  2. Moi Jenzka!
    Ei mitään, ei mitään!:)Ei mua haittaa vaikka katositkin heti!:)

    VastaaPoista
  3. Huh.. KKiitps, että annoit anteeksi...

    VastaaPoista
  4. Mite rajaatte noi kuvat noin hienost ettei jää taustaa? Ja mä oon ehkä molly3 kamu panfus muistaakseni! :)

    VastaaPoista
  5. Konnichiwa!
    Mitkä kuvat??????Mun blogissa on mooooonia kuvia...??

    VastaaPoista