sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Sekalaista asiaa

Hola pandas!
Hehheee!!! Tämä on juuri yksi minun vahvuuksistaniii!!! Eli, muistattehan, että olin eilen tooosi kipeä? Ja tänään olen melkein jo terve!!!!! Uskomatontaaah! No se siitä.. Eli Sam ja Tare lähtevät tänään matkoille ja kai muistatte, että he tuovat jotain kivaa mukanaan?? Olen varma etteivät he petä!!! He lupasivat lähettää jopa kortitkin! Eikun vain odottelemaan. Sitten taas vaihdan aihetta..
Meillä on siis keittiöremppa meneillään ja meijän pakastin ja jääkaappi ovat jo kököttäneet eteisessämme suunnilleen joulukuusta asti!!!!xD Ja tänään ne VIHDOIN haetaan pois! Huhhuh.. Ja seuraavaan aiheeseen..

Eli blogissani käynnistyy piakkoin kisa, josta voi voittaaaa Ylläri Mylläri paketin!!! Jaossa kolme pakettia ja palkinnot ovat huikeita. Eli kannattaa osallistua!
Ja katsokaa!! Voitin norasin blogin kisan!!!! Sain lahjaksi upean yläkuvan!! Pääset muuten norasin blogiin tästä! Ja voitin kisan, koska olin kommentoinut eniten eli 9 kommaa. Ja kaisu (321) tuli toiseksi, hän oli kommannut neljä kertaa! Kaisun blogiin pääsette tästä! Juuhjaahjööh.. Annan Samin ja taren vielä hyvästellä teidät ennen heidän lähtöään! Eli, hyvästit Pandat ja muut, nähdään kuukauden päästä! Moikkamoi ja nähdään tuliaisien kera!! Moikka Sam, moikka Tare!! Moikkaaaa! Noniin, sinne menivät. Sitten vähän asiaa Molly-Townista..
Eli teen kyselyn, jossa kysyn näin:Pitäisikö Molly-Town olla vain yksi sivu tuonne "Muuta kivaa!"-osioon vai pitäisikö "Muuta kivaa!"-osio muuttaa Molly-Towniksi?? Joo, ja silleen.. Ei tässä muuta paitsi yksi juttu:Tiesittekös, että kun Gulliver lähti niin jos oli silloin Kultis niin sai koko Gulliverin asun, eli:Paidan, hiukset, kengät ja housut!!! Epraa.. TT^TT Höh, mutta nyt moiii!!

Tassutellen:Molly/Violet
Ja hyvästellen:Sam ja Tare, matkalaiset!<3
P.S.Kiitokset Hevostytsylle ja icepandalle! Olette olleet jo monta viikkoa lukijoitani, mutten ole muistanut kiittää, eli kiitos!!

3 kommenttia:

  1. Hei! Tuota mä kysyn yhen jutun miten tuon videon voi tehä???????? Ja toka kysymys. Luetko jokaisen mun blogi teksitin????
    Nolona kyselevä noras

    VastaaPoista
  2. Moips noras!
    Eli siis videoita voi tehdä Windows Movie Makerissa, joka löytyy tietääkseni jokaisesta koneesta.Ja kyllä, luen kaikki tekstisi ja luen kaikkien muidenkin kaikki blogitekstit!:)

    VastaaPoista
  3. MITÄ!??!!?!? HÄH?!!!!?? TÄH?!?!?!!? TULINKO MÄ TOISEKSI JOSSAKIN KISASSSA?!?!?!?!?!!?!?!?? O______________________O EKA KERTA! .....

    VastaaPoista