keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Iltapostaus

Moippadi!
Hiitsiiiiit!!!! Pitää päästä tästä riippuvaisuudesta!!!! Oon koko ajan nokka kiinni ruudussa ja Panfussa!!! Huomenna joutuu kärsii kun menen Mummolaan.. Oikeeta "kidutusta"! Noi ei nyt! Mun TÄYTYY päästä tästä irtiii!!! Onneksi koulut alkaa kohta.. Olin tänään yhden tunnin ulkona.. Ennätys! Noh totatota.. panfun tehtäväkirja on kuulemma uudistunut. Ei minulla ole!? Eikä kenelläkään muullakaan vielä! Max oli muuten tänään Panfussa. Kuvia tulloo postauksen loppupuolella.. Jeee!!! perjantaina on KPP eli Kultapandapäiväääää!!! Huoh.. Mitäs sitten.. Aijoo! Tare ja Sam ovat matkoilla. Milloinkohan tulee kortit? Varmaan pian! Nojooh, minä tästä häippäsen. Moido!

Clooneja
Tassutellen:Molly/Violet (MasterNörtti)

2 kommenttia:

  1. xD tossa ekassa kuvassa (onnistuneesti otit xD xD) MAx vastaa mun kysymykseen xD xD xD Arvaa olinko revetä ja tippuu tuolilta, ku katoin tota kuvaa xD xD xD huh huh nWn Owo

    VastaaPoista
  2. Oho!!! Totta!!! En huomioinut yhtään!xD xD xD

    VastaaPoista